Free Cursors

Dagens.....



... att göra lista...
* läkarbesök (men de hittade mig inte på tidsbokningen så jag fick åka igen, ny tid på tisdag...)
* ärende till svärmor
* köpa lite vin
* handla lite mat o annat
* tvätta
* hänga tvätt
* ta reda på torr tvätt
* diska
* göra en ostsås att lägga på den färdiga potatisgratängen ikväll
* ta upp kyckling
* bädda rent sonens säng efter magsjukan
* göra lite snyggt o plocka lite härhemma
* åka till makens jobb med paraply (han tar bussen hem o det är en bit att gå o jag är inte hemma...)
* köra iväg exets bil
* handla spån till kaninen
* fixa killarnas dator (med hjälp av Nita)
* installera nytt antivirusprogram på dotras dator


Ska fortsätta lite nu, kanske återkommer jag snart...

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Fru Evelina

hej söta!

nej bilden är från stockholm =)

vilken lång att göra lista du har idag, ser att det går bra med den också =)

hoppas allt är bra med dig!



kramar

2008-11-13 @ 14:32:39
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0