Free Cursors

TILL EN UNDERBAR VÄN...

Till min underbara vän som har det tufft nu, du vet vem du är och om du vill kommentera gör du det anonymt om du vill...

Tycker så mycket om dig och det gör ont i mig när du har det som det är nu...
Tänker på dig, bryr mig om dig!!!

Massa pussar o kramar från mig...

Kloka ord:
Postat av: Anonym

Snälla sluta... Nu grinar jag ju!!!

2008-10-27 @ 19:28:59
Postat av: Anonym

Du är bara världens bästa! Men världen är för stor så vi hamnat för långt ifrån varann...

2008-10-27 @ 19:29:43
Postat av: Maria

Hej min vän :-)

Jag förstår vem du skriver om och nu blir jag oroligare...Vad händer ?

Hur länge har ni varit vänner ?

Kramar till er bägge :-)

Var rädd om dig !

2008-10-27 @ 22:09:24
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Sus i dus i desperat träning!

Stora kramar från Sus

2008-10-27 @ 22:26:59
URL: http://sus68.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0