Free Cursors

Godmorgon!!!!

Nu är det såhär... Konstigt nog när jag inte bloggat på ett tag och nu när jag slängde in lite inlägg igår, ett eller två vad det var så fick jag ett par nya besökare... SÅÅÅ KUL!!!!!
 
Så nu till min lilla grej, jag har länkat till en del av mina läsare, nya nu är Jeanette, Vivan, Curlingmorsan, Nettan, Emelie, Lena och Blondiie... OM ni inte vill att jag ska länka till er på min blogg så ber jag er säga till mig så plockar jag bort länken snarast möjligt...

Jaaa, annars så händer det inte så mycket idag, ska med sonen och hans pappa till sonens skola ikväll och träffa sonens mentor. De vill träffas så snart som möjligt i början av terminen mest för att stämma av lite i och med att han bytt skola, där sonen går i skola börjar de högstadiet redan i sexan, vilket jag tycker är totalt galet... Visst finns det sjätteklasselever som är mogna att gå upp till högstadiet, men jag tror de är ganska lätträknade!!!
VAD TYCKER DU???
Ska alla fall bli mysigt att träffa sonen, eftersom han var hos pappa i helgen när vi var på landet i och med innebandycupen (skrev om det igår)...
Sen blir det hem o äta något o sen blir det väl Idol...
Igår tittade vi faktiskt på den nya serien "Färjan" om det är på en resa med Viking Line´s båt Cinderella, men jag vet inte om det var så mycket att se... Mest om singlar som letade efter en partner o så, f*n det rä såna program på alla kanaler, varför inte visa nåt med lyckliga par som levt tillsammans ett tag eller länge eller vad som helst, nej det ska jagas o flörtas, gråtas o ha sig, tycker inte det är sååå kul längre... Bara en himla massa intriger o skit...

Nähä, nu har jag svamlat färdigt för nu, har ni tur (eller otur) så återkommer jag senare under dagen!!!

Kram, kärlek och omtanke!!!
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Annica

Ja vilken förskola det måste vara! Vilken arbetsplats!

Ska träffa en blogg kompis för första gången idag. Det ska bli jättekul. Behöver lite avbrott i allt det jobbiga.

Ha en skön dag!

KRAM!

2008-09-30 @ 10:25:11
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: ♥Blondiie♥

hejje =)

jag tycker det är galet att gå i höpgstadiet i 6an, för dom får ändå växa upp snabbt å det sär sista året är viktigt tyclker jag, men i partille där jag bor går man i högstadiet från 6an, å det STÖÖÖÖR Mig, hoppas dom ändrar till han skall börja =)



jag är ärad att få stå på din bloglista =) tack =)





jag såg med färjan igår, men mest för att aftonbladet skrev att alla kärringar ringt å bett dom inte visa programmet för dom strulat med andra haha, nån skrev att hon vart gravidå inte vet om det är färjeflörten eller hennes man å hon vill inte det kommer fram, ENDAST därför tittade jag hahaha...

ha en skön tisdag =)

2008-09-30 @ 10:33:49
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: F

Tack, du me!:)Ja vi verkar båda ha fullt upp, att söka jobb tar verkligen på krafterna också känner jag...men tack för pratstunden iallafall:)Kram

2008-09-30 @ 10:34:25
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: emelie

Roligt att man blev länkad! :)

2008-10-01 @ 12:27:47
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0