Free Cursors

Hittade en lista hos Nita som jag inte kunde låta bli...

5 ställen jag har bott på
1 Fjugesta
2 Örebro
3 Kumla
4

5

5 jobb jag har haft
1 Servicebiträde på bensinstation
2 Kassabiträde på Ica
3 Budbilschaufför
4 Lokalvårdare
5 Egenföretagare

5 saker i min handväska

1 Läppstift
2 Plånbok
3 Nycklar
4 Agenda
5 Gamla kvitton

5 saker i min frys
1 Köttfärs
2 Korv
3 Kycklingfilé
4 Kantareller
5 Bröd

5 saker i min bil
1 Stereo *asgarvar*
2 Parkeringspengar
3 Filt
4 Paraplyer
5 Växelspak *mohahaha*

Nu utmanar jag alla som läser här att göra den, glöm inte att säga till  mig då bara så jag får ta del av den...

Kram. kärlek och omtanke...
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Cia

Jag ska göra listan ;))

PÖSS

2008-09-29 @ 21:22:16
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0