Free Cursors

Utmanad...

Jag fick en lite kul utmaning av Mira... Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Makens exfru, nej det kan jag inte påstå...

Vad har du för relation med nummer 20?
En före detta anställd på vårt företag.

När ska du träffa nummer 30?
Ett företag som en god vän äger, träffade henne igår!

Är nummer 18 söt?
Jodå, makens dotter ;-)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Mysig tjej, Annica (http://[email protected]/) med en rolig blogg...

Gillar du nummer 14?
Vårt företag, ja mycket!!! hahaha!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Vår frissa Anette, ja det har jag faktiskt... .

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Svägerskans dotter Charlotte, träffas nästa helg då vi ska ha lite kräftskiva på landet....

Är du nära vän med nummer 23?
Camilla, en god vän från tiden jag bodde i Kumla, självklart !!!

Har du gått på bio med nummer 4?
Min allra bästa väninna Anette, nej det tror jag inte vi har, lite svårt att komma ihåg allt vi gjort, har varit vänner i 28 år .

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
En rekryterare på ett bemanningsföretag, nej tack!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Min allra bästa väninna Anette igen (hon har flera telefonnummer).. Och vad vi pratar om har ingen med att göra ;-), men jag kan avslöja att vi kan prata om ALLT!!!!.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
En kvinna (typ syo-konsulent) på en skola i Ulricehamn, som får en kram varje gång jag är där.....


Vad har du och nummer 24 för relation?
En före detta elev.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Umgås, arbeta, ha kul.. En mycket god väninna vid namn Catrin.

Vad är det bästa med nummer 8?
En tjej på en konferensanläggning i stan, kuul tjej.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jodå, en av makens bästa vänner som han spelar mycket golf med....

Nu vill jag se era listor.......

Jag utmanar

Nita
Madde (måste kolla upp detta, hennes bloggsida verkar inte finnas, har hon slutat blogg tro???)
Åsa
Cia

KRAM KÄRLEK O OMTANKE...

Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Mira

Hihiihih!!



Visst var den lite kul den här listan!?



Kram på dig, sötis!!

2008-09-17 @ 15:08:46
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0