Free Cursors

Hoppsan, då var jag här igen!!

Förlåt mig mina vänner, men jag har inte liksom haft varken tid eller den riktiga lusten till att blogga. Måste, som jag skrivit förut, ha nåt att skriva om, annars känns det bara meningslöst!

Kanske finns det nån som saknat mig, kanske inte!!image48

Igår var maken och jag på golfbanan o spelade en 9-hålare, har nu kommit på vad jag gjort för fel förut (det har väl inte gått sådär himla bra) men nu har jag korrigerat det med min kropp och slagen sitter kanon!!! Inte för att jag är nån Annika Sörenstam, men det är ju roligare om slagen går rakt o bra... Fick sååå mycket beröm av maken som tyckte jag var så duktig så!! Så det blev till att gå upp tidigt imorse, fick ju blodad tand av gårdagen, så kl.08.00 var vi på golfbanan, tränade lite och gick sen ut 9 hål igen kl.09.50. Skönt att komma ut o röra på fläsket lite... image49Sån midja som denna madamen har, det har INTE jag!image50Men man kan få... (inte jag, hahahahahaha)

Ikväll kommer makens barn, o vi ska äta makens goda specialsallad, mums!!! Sen blir det tidig nattning, sent igår, tidigt imorse, ingen bra kombination, men vad fan vi kommer bara inte i säng...
image51

Men jag tror nog att hör av mig imorgon igen, min kära mamma ringde så jag tappade tråden!!!

image53från Lilla Frun.



Kloka ord:
Postat av: evelina

jag har saknat dig =) kul när du uppdaterar!
KRAM

2007-08-15 @ 22:28:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Mira

Jag är också superglad för uppdateringen!! Även om jag är en sopa på att kommentera! Jag har ju turen att kunna tala med dig på msn och per telefon! = )
Bamsekram!

2007-08-16 @ 10:21:08
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0