Free Cursors

Snodde en lista...

image595

Hittade en lista hos Sus i dus, snodde den och utmanar alla som vill....

Namn: Cim

Kallas: Mamma, älskade frun, gosemaja, Cim
Född: Ja för 41 år sedan
Och bor nu: Hyr en villa på ca 150 kvm
Civilstånd: Nygift med världens snyggaste man
Barn: En son (från tidigare förhållande) och två bonusbarn

Utbildningar: Gymnasiet + ett år på Komvux

Mitt tråkigaste jobb nånsin: ????????? Har jag haft nåt sånt??
Mitt roligaste jobb nånsin: Egen företagare, driver ett utbildningsföretag tillsammans med min man

Det karaktärsdrag jag är minst stolt över: Temperamentet, min make brukar kalla mig "den lilla italienskan"
Favoritprogram i TV: Idol, Let´s Dance

Hon spelar mig i filmen om mitt liv: Faye Dunaway
Min stora idol är: Jill Johnson
En kändis jag kan tänka mig att byta plats med: Svårt, ingen aning...
Jag kan det här och det är jag stolt över: Vara en snäll och kärleksfull fru..
Jag skulle vilja lära mig mer om: Det jag inte vet!
Det här visste ni nog inte om mig: Tror ni jag berättar det?????
När jag är helt ledig gillar jag att: Umgås med min make och barn...

Just nu:
....maträtt: grilla sten... (se bild nedan)
....TV-serie: Väntar på Let´s Dance
....lag: Färjestad??? Hahahahaha

...musik: Allt utom Rix GM o Mix Megapol, är såååå trött på dom!!!!

....bok: Skuggor från det förflutna av Nora Roberts

Ha en skön kväll...

Kramisar
Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Cia

Jag tar den *L*
Men gör den i möra !
Ska vila nu !
Pöss

2008-01-04 @ 22:16:06
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se
Postat av: Mia

haha du med din jäkla stengrillning ;-)
Kram

2008-01-05 @ 18:56:40
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0