Free Cursors

GOMORRON!!!!

Ja, som ni läste igår så fyllde Mira år och jag hyllade henne med en liten dikt... Skickade ett sms med grattis också, men hörde inget av henna... Mira är en sån tjej som alltid skickar svar tillbaka... Men... Ingen Mira på bloggen (inte sen i fredags!!), ingen Mira svarade på sms, ingen Mira på msn... Ja, nu börjar man fundera, har det hänt henne nåt, barnen, maken???
Hade precis haft mamma och hennes gube här en sväng och står på verandan o säger hej då till dom, när telefonen ringer.. Det är Mira!!!! Jag hör på en gång att hon är dämpad och blir nästan kall... Hon berättar då att hon i fredags kväll suttit hemma och rätt vad det är smäller det till i huvudet på henne, varpå hon får en kraftig huvudvärk... Läs hennes berättelse HÄR... Efter samtalet gråter jag floder, orolig som bara den, vad händer nu, vad är det, ja ni vet hur tankarna far iväg med en vid såna tillfällen... Mira lovade att ringa mig senare när hon fått resultatet av ryggmärgsprovet de nyligen gjort då hon ringde... MEN när klockan inte är mer än strax efter 15.30 så får jag ett sms, att hon var hemkommen, det var inte det de befarade...
(Kunde inte låta bli att ha telefonen på ljudlös medan jag jobbade...)
GRATTIS MIRA, I DUBBEL BEMÄRKELSE!!!!!  Gör nu som du skrev, vila och kramas, för livet är för kort för annat!!!!

Till underbara Mira och hennes familj...

Vad händer annars idag??? Ja, jag har tvättat en maskin och hängt den, vikt ihop o plockat in två maskiner som jag tvättade igår och så har jag diskat...
Ska fixa till mina naglar sen, de blir inte så vackra av att sitta i kassan på Ica, det kan jag lova!! Ska fila dom snygga o måla dom lite, även korta naglar kan vara snygga om det är filade o målade, eller vad tycker ni???

Nehej ni, nu ska jag försöka få nåt gjort här...Jobb 15.30-20.30 idag, kul!!!!!

Återkommer om jag hinner...

Massor av kramar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita/tigerlilja

Hoppas du får det trevligt på jobbet. Kram!

2008-07-08 @ 11:45:36
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Mira

Från djupet av mitt hjärta - TACK!!!!!!!!!!!!

Du är för bra för att vara sann!



LOVE

2008-07-08 @ 19:53:33
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0