Free Cursors

ONSDAG!!!


Gomorron på er raringar,
Äntligen onsdag, men varför säger jag så??? Jag som bara väntar på att Ica ska ringa så jag får joba lite... Ingen semester här inte!!! Men det är ändå nåt särskilt med helg, eller hur, oavsett om man jobbar eller inte...
Till helgen kommer barnen, makens barn kommer på fredag vid 17-tiden och min son kommer fredag, lördag eller söndag... På söndag har vi tänkt att åka till landet, måste åka två vändor pga att vi ska ha med gräsklipparen, motorsåg och kaninburen, plus all packning av mat, kläder etc... OM jag inte kan få min mor att åka med, med sin bil så vi får med allt på en gång... Ja ja, vi får se hur det kan bli... Stannar några dagar där, jag får åka emellan om det är så att de ringer från jobbet, det är inte mer med det...
Idag är det storstädning av huset som står på schemat, får avbryta om jobbet ringer, bara måste få städat, nu är det några veckor sen jag dammade ordentligt o nu kommer som sagt barnen o då blir det inte mycket sånt gjort så jag måste passa på, annars får jag tuppjuck... Eller hur, Gabbi, städat ska det vara...???
     
Såhär kul ska jag ha det idag, hur kul ska du ha det en dag som denna?????

Ses och hörs, mina älsklingar!!

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0