Free Cursors

TORSDAG!!!


Vilket väder!!!!!!!!! Solen står klar o gul på himlen, ojojoj... Har ni det likadant???

MEN!!! Jag kände inte för detta idag...

Ojojojojoj, vad veckan gått fort, nu är det redan torsdag... Maken ska ut med kompisar ikväll, spela bowling o sen ut på restaurang... Sonen är här så jag blir inte ensam... Sonen var dessutom rastlös o kände sig ensam imorse, då makens barn är på semester med sin mamma, ringde en kompis som kom hit och som är kvar än... De frågade om han fick sova kvar o visst, det kan vara bra att ta det nu när han är ensam, annars blir det ju så att alla tre barnen ska ha kompisar sova här samtidigt och då får vi inte plats själva...
Så det blir lite tacos ikväll, gott det...

Tar det som lite lill-fredag eftersom sonen åker till pappa imorrn. Skjutsar hem kompisen då också, de bor inte långt från varandra...
Idag har jag annars inte gjort så mycket, har varit o hjälpt svärmor att hämta ett paket, sen for vi hem o jag fixade lunch till killarna, sen skurade jag badrummet (toaletten, handfatet o duschen), gjort rent åt kaninen o dammsugit dotras rum. Så nu är det bara kvällsmaten (tacos) kvar, killarna ska duscha o tvätta håret innan det är matdags... Inga skitlortar vid mitt matbord!!! *asgarvar* (Eller hur, Nita???)
Har pratat med Nita i telefon tre gånger idag, blir lika glad varje gång, hon och jag e sååå himla lika, vi tycker så lika om allt o har exakt samma värderingar o åsikter om det mesta. Fan vet om vi inte varit syskon i vårt förra liv???
Eller vad tror du, Nita???
Imorgon skjutsar jag alltså hem killarna och så ska jag handla mat inför helgen... Får se i vilken ordning jag gör det... Maken och jag sticker ut till landet och bara ÄR, slöar o bara finns till... Kaninen får följa med, för håller denna värmen i sig (vilket den i o för sig inte ska) så klarar han inte att vara instängd i huset även om mamma o hennes gube kan åka hit o ge honom mat o vatten... Men samtidigt älskar kaninen att få följa med på landet o stå ute i skuggan o höra alla ljud o må gott, det märks varje gång...

Nehej ni nu ska jag avsluta detta innan det blir för mycket blaj blaj!!!

Ha en underbar kväll...
Massa kramisar
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nita/tigerlilja

Exakt!!! Inga stinkande lortgrisar vid matbordet!!!

Jaaadu, har vi varit syskon så är det inte att förvåna mej. Det är otäckt ibland när jag pratar med dej. Får så konstiga känslor som det jag fick idag som jag skrev om i förra inlägget. Det är olustigt på nåt sätt men ändå känns det verkligt. Att nåt fint händer snart. Aja, sånt svammel klarar du väl inte nu haha!



Nu ser det ut som att tempen sakta sjunker så snart vågar man duscha och göra sig klar för kvällen.



Hörs lite till på MSN va?



Kraaaaaaaaaaaaam!!!

2008-07-03 @ 20:46:26
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Lenitha

Tack, ju mer jag ser det, desto mer nöjd blir jag ;)



Kram!

2008-07-03 @ 21:16:16
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Postat av: L i s a

Ååh härligt =) kan tänka mig det!

2008-07-04 @ 01:51:36
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Nita/tigerlilja

Hoppas du får en härlig fredag och en underbar helg. Kramen gumman!!

2008-07-04 @ 07:25:24
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

Hahaha...as usual fullt opp!!

Va härligt med landet!! Jag vill oxå ha ett "land" att åka till!!

Men!!

I helgen så får jag nöja mig med jobbet!!

Ha bästa dagen å helgen underbara vän!!

Kram

2008-07-04 @ 08:02:14
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0