Free Cursors

Ännu en dag (snart) till ända...

Japp, så har man gjort ett arbetspass på Ica igen, åååååh vad kul det är... Jag känner mig verkligen glad o trevlig mot alla... (hoppas jag är det också...) Fick ju arbetskläder igår direkt så jag bad sonen ta ett kort på mig imorse innan vi åkte...
Så här vacker är jag i deras kläder...
 
Lite morgontrött... *ber om ursäkt för de trötta ögonen*
Har jobbat mellan 10 och 15 både igår o idag tror jag det blev... Tiden bara rusar iväg, helt galet... Och nåt bra måste jag ha gjort, för jag behöver inte träna imorgon, så imorgon är jag ledig...
I huvudet rabblar det; "svensk färskpotatis plu 4230, körsbär 4259, citron 4304, drickaback 122, frimärken 120....." *asgarvar*
Sonen är med mormor o hennes gubbe till min bror o hans familj, pratade med honom för en stund sen och de hade så kul!
Ikväll blir det lite revbensspjäll och painriche, gud så gott det ska bli... Lite fotboll kan det också bli kanske... Sonen var helnöjd att vara hos mormor ikväll o se fotboll, hon har nämligen TV i sovrummet.... Ja, jag vågar nästan slå vad om att han sover innan första halvlek är slut... Men vad gör det? Ja, min son är en trötter, men han fick rutiner redan som bebis med sovtider etc. Jag tycker det är suveränt, han mår bättre (och jag med) och jag är i behov av lite kvalitetstid på kvällen framför allt, när man INTE är bara mamma... Så sen vi träffades, maken och jag, har även hans barn ramlat in i dessa rutiner, de hade inte som min son... Men nu är det till o med att min make tycker det är skönt a´tt man får lite tid för sig själv efter att barnen lagt sig. Sen är jag av den meningen att barn behöver sova, + att de ska INTE vara med jämt, de ska INTE lyssna på allt, de ska INTE veta allt osv osv... Nåt måste man få ha för sig själv o inte bara hör deras "vadå, va´, varför då, va sa du"....... Eller vad tycker ni?????????????

Nehej ni, nu avrunder jag för just nu...
Har ni tur (mohahaha) så återkommer jag en sväng senare...

Kramisar i massor
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Elli

Skoj att du trivs på jobbet =) Snygg outfit oxå. Känner igen det där med att man har massor med jobbsaker i skallen när man just börjat på sitt nya jobb! Tack för kommentarerna i min blogg! Ha en trevlig kväll. Kram

2008-06-17 @ 18:58:50
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag lovar dig att du kommer att bli miljöskadad.

Så fort du går till en affär så kommer du rabbla dom där koderna i huvudet när du står i kassan och ska betala. Ha, ha !



Kram

2008-06-17 @ 20:38:09
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Cia

SNYGG du är L

Kul att det går bra på jobbet.

HÄRLIGT !

Kommer ju absolut förbi dig på Ica och säger hej !

Är i Örebro hela v27.

Sov gott !

Kram kram

2008-06-17 @ 22:01:28
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning hottie!!

Hahaha..håller me!! Dom behöver inte alls vara med hela tiden!!

Ha bästa dagen!

2008-06-18 @ 06:46:37
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Ann

Klart inte ungarna ska vara med hela tiden! Bevare mej väl...nej i säng med dom bara så man får leka vuxenlekar och dricka öl;))

2008-06-18 @ 07:59:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: D

Hej gumman!

Lite annorlunda "dagens outfit" hehe. Härligt att du gillar jobbet och ser att du redan har blivit arbetskadad med alla siffror som ska memoreras!

Allt är bra här, har gjort min tatuering nu, U´s namn på handleden, han blev JÄTTEglad! ;-)

Kramis

2008-06-18 @ 08:07:15
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Mira

Din lilla läckerbit!!!!

Och så kvick i skallen. Klart du inte behöver träna mer!



Och du har alldeles rätt gällande barn enligt min mening.



De ska fan inte vara med på allt. Det ska inte höra allt och de ska inte se allt.



"Allt" kommer så småningom ändå!



PÖzz

2008-06-18 @ 10:28:34
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Madeleine

Hejsan vännen! tack för inlägget, se vad jag kan göra åt saken. Du o jag tycker lika när det gäller rutiner för barn. Har själv likadant, ett måste, särskilt jag som vart ensamstående redan under graviditeten. Ha en bra vännen, Snygg dress. kram Madde

2008-06-18 @ 13:08:47
URL: http://madde68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0