Free Cursors

Liten test...

image943

Hittade denna roliga grej hos Annsingen...

TRE NAMN DU GÅR UNDER


Cim

Mamma

Gosemaja


TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

Att något ska hända mina nära..

Spindlar

Krig

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

Vigselringarna (viktigast!!!)
Trosor

Örhängen


TRE SANNINGAR

Jag pratar för mig själv (kopierar svaret från Annsingen)
Har jobbat med travhästar i många år

Älskar ordning och reda omkring mig annars blir jag tokig

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA

Min man

Min son

Fred på jorden

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR


Mira

Cissi

Cia

Massa kramisar
Cim


Kloka ord:
Postat av: Cia

Uppdatera nu QVINNA !
PÖSS

2008-04-01 @ 09:41:28
URL: http://www.ciainstocksund2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0