Free Cursors

Äntligen fredag!!!



Ja då var det äntligen fredag!!! Jobbar 13.30-19.30 idag, bra tid på en fredag, mycket folk o tiden rinner iväg...

Vet inte om jag drömt eller om jag verkligen har tagit åt mig ett extrapass på jobbet på söndag eller om det var nästa söndag 16-22.15, måste verkligen kolla upp det när jag kommer till dit sen... Tänkt om jag "bara" drömt det... *buhuuu*

Jobbade till 20.00 igår, det sista jag gjorde var att sabba en kassa, den hängde sig totalt och kom inte igång igen, vet inte om det var nån som tittade på den efteråt o fick igång den, men usch vad sånt är tråkigt, kunden som får stå o vänta för naturligtvis var det precis då kunden skulle betala, allt var klart o kunden skulle bara godkänna köpet så hängde den sig...


Maken är ute med sin kompis Pär, de skulle greja nåt o sen skulle de till en bana ca 5 mil härifrån o spela golf, passade bra när det var så vackert väder... Solen skiner och man bara njuter av en vacker höstdag..
Hur är vädret hos er då???


Jag ska ta o dra iväg o handla lite om en liten stund, sen byta bil, den hyrbilen vi har nu ska ut till en kund som beställt just den till idag, så vi får se vad jag åker i sen...


Ikväll har maken middagen klar till mig när jag kommer hem, ja jag vet jag är bortskämd..... Det blir kokt lax, potatismos, hollandaisesås, en röra med fräst röd lök, bacon o paprika o sen lite grön stångsparris... Smakar det bra eller???? MUMSIGT!!! Och så ska vi väl se Idol, eller vad säger ni???

Jag håller stenhårt på Kevin (maken också), vilken artist, vilken kille!!!!!


Go Kevin go!!!!!


Nästa vecka är det arbete: 

Måndag 7-13.30

Torsdag 9-15

Fredag 15.30-22.15

Vad jag vet än så länge, hoppas som vanligt på mer!!


NU ska jag strax åka o fixa lite ärenden, men jag återkommer!!!

Kram, kärlek och omtanke!

Cimsan


Kloka ord:
Postat av: Annica

Hi hi! Jag får skaffa mig glasögon som kan tolka åt mig så jag kan förstå sonens konstverk. ;-)

Bloggen blev skitsnygg!

Ha en underbar fredag!

KRAM!!!!

2008-10-17 @ 10:13:14
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ja, det var ju du, (kära Miras vän) kände inte igen namnet!

Skicka hit makens maten om det blir nån över, låter smaskens!

Ha en bra dag

M

2008-10-17 @ 10:21:36
Postat av: Desirée

Hej underbara goa Cim!

Tyvärr blev det en massa bladder med mamse och en massa liv från killarna, har lite svårt att koncentrera mig då...hmmm

Jag vill absolut att du kollar med Nita. Vet du vad, vi måste ju ses snart, senast efter nyår, jag blir gaen av att bara drösa...

Kram stumpan

2008-10-17 @ 11:38:10
URL: http://lifetakesaturn.blogg.se/
Postat av: Nita/tigerlilja

Hej du alzheimerkvinna :-)

Du kan ju iaf försöka att minnas sånt du snackar om eller hur? HAHAHAHA! Fast när saker börjar bli old så är det illa haha!

Ha det najs i helgen om vi inte hörs före. Jag har ju jobb att göra numera jag med *thanx* :-)

KRAAAAAAAAM!!!

2008-10-17 @ 12:37:00
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: solgudinna

Pinsammt när man sådant händer på jobbet. Man rår inte för det men man tar åt sig felet ändå på något vis. Maken verkar vara en super kock. Kul att bli överaskad så. Min dubbe får jag lägga fram recepten till om jag vill ha något annant än husmanskost. Kevin är en charmig kille, jag håller på honom jag med.

Kram.

2008-10-17 @ 16:46:51
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Skickar en bamse kram och önskar trevlig helg!

*Stora Kramen'

2008-10-17 @ 17:49:26
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: vivan

jag håller på Karlskaoga sonen....kramiz:)

2008-10-17 @ 20:26:17
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0