Free Cursors

Det är mycket nu...



Har haft mycket i slutet av förra veckan, jobbade fredag till 22.15, var till Lek o Buslandet här i stan med barnen i lördags samt berättade att vi alla 5 åker till Åland med Viking Cinderella den 9 november... Sen jobbade jag 16-22.15 igår...
Jobbarveckan nu ser ut såhär:
Måndag: 7-13.30
Tisdag: "medarbetardag" 8-12 (nån sorts möte med info, tror jag), kassan 13-15
Onsdag: 7-13.30
Torsdg: 9-15
Fredag: 10-19
Lördag åker vi till Strängnäs med svärmor och tänder ljus för makens bror som förolyckades 2003... Gör det varje år...
Söndag: står uppskriven om det kommer in jobb-pass...

Hade kunnat jobba även 16.30-22.15 ikväll, men ingen frågade, så de hyrde in personal istället... Påpekade idag att fråga alltid mig först, även om jag jobbat, myyyycket bättre att använda sig av egen personal än att hyra in, eller vad säger ni??? Jag ställer alltid upp OM jag kan!!!!!

Massa kramar till alla som vill ha...

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0