Free Cursors

JIPPIE!!!!!!!



Kaninen har klarat detta galant...
Vet inte vad det var med kaninen igår, åt inte, drack väldigt lite och gick inte på lådan...
Det var med tunga steg jag gick in till honom imorse för att kolla om han ätit eller så. MEN nej då, maten var inte rörd alls, vattnet var nästan slut i skålen och han hade inte varit på lådan o gjort det "stora", bara det "lilla"...
Blev lite ledsen igen, tänkte att jag får nog ringa veterinären i alla fall, men dömom min förvåning när kaninen sätter sig o börjar äta... HÖ av allt, han äter inte många strån hö per månad, men nu satte han sig o glufsade verkligen!!! Åh vad glad jag blev, satt kvar kanske en kvart-tjugo minuter så jag inte skulle avbryta... Sen la jag mig en timme igen och när vi sen kom upp hade han gjort det "stora"... JIPPIE!!!!! Nu har han druckit ordentligt, ätit hö, ätit pellets och så köpte jag nån förpackning med typ godis nu när vi var ute o handlade, men det är grönsaker, så det är nyttigt... Vilket han också fått lite av o mumsade i sig... Nu ligger den lille o sover så det knakar, och jag är glad över att vi klarade detta. Det var verkligen jobbigt, det är ju trots allt min lilla bebis... *kärlek*
Maken och jag har varit ute o handlat lite, värmeljus bland annat som det nu går åt som bara den. Vi älskar ljus och tänder omkring 20-30 varje kväll... Sen handlade vi ett stort svart fyrkantigt fat, svarta krossade stenar att lägga på för att ställa dit värmeljus eller vanliga på, skiiitsnyggt. hittade också en superfin löpare till köksbordet, ska ta foto o visa när det är klart...

NU ska maken skjutsa mig till jobbet, idag är det 14.30-19.00 som gäller. Maken hämtar mig och när vi kommer hem myser vi med lite tacos. Det är gott det!!!

Ha en underbar dag alla vänner...

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Kloka ord:
Postat av: Nettan

Skönt att det gått bra med ninen !



Ha det bra på jobbet !

2008-10-14 @ 17:14:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej på dej! Bra att det vart okej med kaninen. Inte roligt när ens husdjur blir dåliga. Kul med bilen, hoppas det fixar sej. Ha det så bra tills vi hörs via mess eller msn. Kram Madde

2008-10-14 @ 18:00:11
Postat av: Maria

Vad skönt att det ordnade sig med kaninen...Alltid jobigt när dem mår dåligt !

Hoppas det har varit bra på jobbet...

Kram

2008-10-14 @ 18:49:49
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: vivan

Vad skönt att det stora kom...förstoppning är inte att leka med om man är en liten Kanin...kramiz:)

2008-10-14 @ 20:34:21
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey...

Va skönt att de gått så bra...

Hahaha...ljus ja, de tänder vi mängder me...va på IKEA häromdagen å köpte hem 10 paket...Lika bra det!!

Ha bästa dagen!

2008-10-15 @ 06:33:43
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita/tigerlilja

Morning! E du möjligen ledig idag?? :-)

2008-10-15 @ 07:26:02
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Maria

God förmiddag min fina vän :-)

Är det jobb som gäller idag ?

Hoppas allt är bra ?

Kram

2008-10-15 @ 10:21:07
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0