Free Cursors

Herregud........


.... vad det är längesen jag bloggade, men jag har fanimej inte hunnit!!! Jobbade helgen o stod i... Sen var det jobb i måndags.. Började 06.00 med inventering (tur att de anlitar ungdomar som typ fotbollslag etc som räknar allt, så vi hade "bara" att dra med dosa på varan o ange antal, men det räcker på en Ica-affär...), höll på till ca 11 då vi var klara, butikschefen undrade om jag ville gå hem eller om han skulle sätta mig i jobb (hade kassa-pass 14.30-19), asch sätt mig i jobb, åker jag hem sätter jag mig o då kommer jag inte upp igen, typ... Så då fattades det folk på frukten så då plockade jag päron, apelsiner o annat gott mellan 11-14, sen åt jag lite o så var det kassan 14.30-19... Så mitt arbetspass i måndags var 06.00-19.00... Hyrde med mig en film från jobbet hem (vi har en fantastisk rabatt o det kan man ju utnyttja emellanåt, eller vad säger ni???) som vi såg o jag höll mig vaken heeeela filmen!!! Jösses, vi var lika förvånade maken o jag...
Idag har jag jobbat 7-13.30, skönt.. Har faktiskt sovit 1,5 timme på eftermiddagen, gött var det...
Imorrn har jag kassa-pass 15-20, men åker dit ca 11.30, hon som städar "bakom", vid vårat lunchrum, toaletter etc har semester vilket vår käre butikschef glömt lite (det har varit mycket nu) så han frågade mig igår om jag kunde hjälpa till med det den här veckan o nästa, självklart sa jag!!!!! Så det rör sig om ett par, tre timmar per dag, som jag kan anpassa efter mina tider i kassan vilket var mer än snällt, så imorrn blir det typ 11.30-20, på fredag 10-19.30 o lördag 7-14, sen drar vi till landet som vi bestämt för ett tag sen, men de skulle ordna städningen då ändå...
Han verkade glad o nöjd att jag ställde upp överhuvudtaget, vet inte om han inte trodde jag skulle ställa upp... Men det är klart jag gör, ge och ta, eller hur???????? Ja, jag trivs så ofantligt bra så det är inte sant, alla är så snälla o trevliga... Den 19-20 september åker min man med sina två bästa kompisar o spelar golf på Hökensås (fråga inte var det ligger är ni snälla...) så den 19:e har jag bjudit hit tre tjejer från jobbet, då ska jag bjuda på min underbart goda tacopaj o sallad, alla tar med lite vin o så ska vi ha en riktigt mysig tjejkväll... Sååååå roligt!!!!! (Bilder o så kommer OM de godkänner det...)
Snart kommer maken o hans barn, o då blir det duschning, bytte till rena lakan igår, åååh så gott det är att lägga sig i...
Sen blir det isterband, potatismos o rödbetor, snacka om husmanskost, eller hur???
Annars har maken o jag fått dille på tacos, åh vad gott det är... Åt det med barnen i fredags, men åt det igår igen bara vi två, nya tacochipsen med smaken "BBQ o sourcream" är mer än goda, rekommenderar dom varmt... MUUUUMS!!!!!
Vad har ni förgyllt era liv med på sistone då??? Jag har märkt att en del läsare droppat av och förstår er/dom, nör jag inte hinner blogga som förut, men det är väl en smäll jag får ta... Synd bara, jag saknar er alla så mycket!!!

Nehej nu är de snart hemma och maten ska påbörjas...

Kram, kärlek och omtanke
Cimsan

Detta är väl det som jag halkat efter med hemma pga jobbet, men det hinns väl med vad det lider....
Jag har en make som hjälper till med det mesta så jag klagar inte, vad ni än tror, men jag VILL städa o greja, jag tycker faktiskt att det är kul!!!!!

Maken o jag på landet på lördag...

Och så blir det plockning av kantareller, gula och

trattkantareller....



Kloka ord:
Postat av: Mira

Undebart med en massa ny läsning!! Och ännu mer kulär det att du trivs så bra på jobbet.



Kraaaaaaaaaaaaaam raring!!

2008-09-03 @ 19:49:19
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: F

Förstår om du inte aft tid å blogga, men kul att du trivs på jobbet!Jag läser, även om jag inte alltid kommenterar...Kram!

2008-09-03 @ 21:07:53
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Nettan

JJIIPPIIIIIIIIIIIII !!!!!!

Du är tillbaka ! Jättekul !

Det var ett himla jobbande på dig, men du verkar ju trivas så why not !



Ha en jättebra kväll !

kram

2008-09-03 @ 22:11:38
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Skönt att få ett livstecken från dig...Hahaha...fullt opp ser jag, ja vem fan har tid att tänka på bloggen då?!

Ha bästa dagen raring!!

2008-09-04 @ 06:28:34
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita/tigerlilja

Åhh så du står i! Jag hann ju inte säga hejdå igår men vi for ju in med sonen som du vet. Nåja, jag läser iaf din blogg men kanske är klen på att kommentera. Ska försöka bättra mig *lovar*

Kram i tavelram!

2008-09-04 @ 22:44:21
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0